close

夏天又到啦,最開心梗係可以著背心啦,但係經常為處理身體毛髮而苦惱,我一直留意著各色各樣的激光脫毛療程,但最驚美容院hard sell變相哂時間,上網搵左間按摩叫做new beauty,都幾多宣傳下但就唔知好唔好,當日膽粗粗去左new beauty 試做激光脫毛,$333 有 6 次,真心幾有料到。

new beauty 店內環境非常明亮開揚~給人一種很放鬆的感覺! new beauty A3 激光脫毛療程,美國專利激光療程,每秒可以去除多達 500 條以上毛髮,好快見效!而且內置冷凍功能,進行療程時只會感到皮膚微冷,脫毛過程唔洗用凍風機同埋冰敷,沒有絲毫痛感,new beauty hk嘅出現,絕對係專為怕痛的年輕女生而設阿!

激光脫毛前後很大分別~摸上手好滑。 感覺即時白左好多,重點系做一次炸,已經明顯少咗,我相信做多幾次,效果一定無敵喇~杜絕 D.I.Y. 脫毛帶來的粗糙肌及毛髮倒生等問題。 治療師好細心,仲分享咗好多脫毛嘅知識俾我,真係令我好放心。我對呢個成個體驗好滿意,因為new beauty 美容無論環境、服務和效果都是A級的水準!

用過傳統嘅方法例如拔毛鉗、剃刀、蜜蠟等嘅人都知係治標不治本,唔可以乾淨脫掉毛髮,D 位置搞到一達達,脫極都仲有,長期使用仲會對肌膚造成傷害,令皮膚變得暗沉及粗糙,容易引起毛髮倒生或過敏的情況。 嶄新脫毛技術,無痛呵護肌膚,有效清除毛髮。new beauty 脫毛好唔好?絕對好啦!

如果大家有興趣,可以到New Beauty的Facebook了解詳情。 https://www.facebook.com/newbeautygroup/

arrow
arrow
    全站熱搜

    PigPig小豬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()